Mathew Street, Liverpool マシューストリート、リヴァプール

Mathew Street, birthplace of The Beatles
マシューストリート、ビートルズ誕生の地

Mathew Street 1

When I was a junior high school student, I listened to the Beatles songs so many times by my father's cassette tapes.
That was the first Western pop music for me.
The Beatles is a special group to me, so I couldn't miss the street.
私が中学生の頃、父親の持っていたカセットでビートルズの曲を何度も聴きました。
思えば本格的に聴いた最初の洋楽だったと思います。
ビートルズは私にとって特別なので、この通りははずせませんでした。


Mathew Street2


Mathew Street3


Mathew Street4


Mathew Street5


Cavan club
The Cavan Club is the club the Beatles played.
They began from the small club and suceeded in the world.
キャバンクラブはビートルズが活動していたクラブです。
彼らはこの小さなクラブから始め、世界に羽ばたいていきました。

2013/9/9

Comments

Private comment

Profile

Koimaru

Author:Koimaru
Welcome to FC2!

Latest journals
Latest comments
Latest trackbacks
Monthly archive
Category
Search form
Display RSS link.
Link
Friend request form

Want to be friends with this user.